Med vores 100-dages Pengene Tilbage Garanti, kan du prøve vores produkter helt risikofrit. Produkter, der er omfattet af vores 100-dages Pengene Tilbage Garanti, inkluderer BodySculpt 1.0™, Waist Trainer™, BodyCup 1.0™ og Sculpt Bundle™. Hvis du ikke ser resultater inden for denne periode, tilbyder vi en fuld refundering som kompensation for din tid.
Vi er sikre på, at du vil elske vores produkter og opleve ægte, gavnlige resultater, hvilket er grunden til, at vi tilbyder denne garanti med selvtillid.
Sea View ApS (NordicSculpt) modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, American Express, ApplePay, Mobilepay, Viabill.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Sea View ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Sea View ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage.
Sea View ApS afsender varer med følgende:
DAO - Privat
DAO Pakkeshop
GLS - Privat
Vi tilbyder lige nu gratis fragt på pakker sendt med DAO.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig eller din valgte pakkeshop.
For at kvalificere dig til vores Pengene Tilbage Garanti skal du blot følge nedenstående instruktioner:
- Tag et klart billede af din krop før du bruger vores BodySculpt/Waist Trainer (kamera-rulle-dokumenteret bevis).
- Tag et klart billede af din krop efter 100 dages brug sammen med et billede af det brugte produkt (kamera-rulle-dokumenteret bevis).
- Send en e-mail til vores kundeservice (info@nordicsculpt.dk).
- Din ansøgning vil blive behandlet inden for 2-3 dage efter indsendelse.
Sørg venligst for, at dine billeder har gyldige dato- og tidsstempler (skal være skærmbilleder fra kamerarullen).
Sørg også for, at både før- og efterbillederne er tydelige, samt dato for begge billeder er tydelige.
Anmodninger om pengene-tilbage-garanti skal ske inden for 4 måneder efter modtagelsen af produktet.
Ansøgninger, der ikke opfylder disse kriterier, vil ikke blive godkendt til refundering. Vi forbeholder os retten til at afvise en refusionsanmodning, hvis vi ikke er tilfredse (handler rimeligt) med det fremlagte bevismateriale.
Eller
I nogle tilfælde oplever vi, at kunder har brug for mere end 100 dage for at opnå de ønskede resultater.
Derfor tilbyder vi en øjeblikkelig refusion på 10% af hele ordren, samtidig med at du får lov til at beholde produktet og fortsætte med at bruge det.
Blot send os en e-mail til vores kundeservice (info@nordicsculpt.dk).
Din ansøgning vil blive behandlet inden for 1 dag efter indsendelse, og vi refunderer de 10% med det samme, uden at stille spørgsmål eller kræve dokumentation.
Anmodninger om Pengene Tilbage Garanti skal ske inden for 4 måneder efter modtagelsen af produktet.
Vi sender dig en returlabel via e-mail, og du betaler selv for returneringen. Hvis du selv har betalt for leveringen, koster returneringen 64 kr., som dækker returomkostningerne inkl. e-returlabel, genopfyldningsgebyr, administrationsgebyr og energitillæg til DAO eller GLS.Hvis vi har betalt for din levering (gratis levering), koster returneringen 92 kr., som dækker fragt, returomkostningerne inkl. e-returlabel, genopfyldningsgebyr, administrationsgebyr og energitillæg til DAO eller GLS.
Venligst udskriv og udfyld denne fortrydelsesformular: https://nordicsculpt.dk/pages/fortrydelsesformular og læg den sammen med din returpakke, så vi kan identificere, at returpakken kommer fra dig.
Når vi har modtaget din returpakke, vil vi behandle returneringen og sikre, at alle varer er modtaget. Vi refunderer alle betalinger, du har foretaget, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger, hvis du har valgt en dyrere leveringsmetode end den billigste standardlevering, vi tilbyder).
Vi tilbagefører pengene til samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du kan dokumentere, at varen er returneret.
Varen skal sendes til Sea View ApS' lagerhotel. Kontakt os på info@nordicsculpt.dk for at modtage et returlabel – det er kun med dette returlabel, at vi kan behandle din returnering.
Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen via det returlabel, vi fremsender til dig.
Hvis du, i strid med vores handels- og returpolitik, selv sender pakken tilbage (hvilket vi ikke tillader, da vi ikke kan garantere, at pakken kommer retur, hvilket kan resultere i, at vi potentielt ikke kan gennemføre en refundering), vil vi fratrække et gebyr på 47,8 kr., som dækker genopfyldnings- og administrationsomkostninger, hvis pakken ankommer retur til vores lager. Vi understreger, at det kun er tilladt at sende retur via vores e-label. Kontakt venligst info@nordicsculpt.dk for at modtage et e-returlabel.
*Hvis du ikke afhenter din pakke i din valgte pakkeshop.
I tilfælde af, at du ikke afhenter din pakke i din tilvalgte pakkeshop, vil DAO sende dig påmindelser, hvis du vælger levering til en pakkeshop nær dig. Efter tre påmindelser vil pakken blive sendt retur til os. Denne returproces tager 14 dage, og du vil ikke være i stand til at få dine penge refunderet, før der er gået 14 dage fra dagen, pakken er sendt retur til vores lager.
Du bedes kontakte vores kundeservice på info@nordicsculpt.dk, hvis du ikke når at hente din pakke. Du vil få to valg: Enten kan du vælge, at vi gensender din pakke med det samme, eller du kan annullere ordren (Muligt 14 dage efter pakken er sendt retur). Ved annullering af din ordre vil du blive fratrukket 112 kr i returforsendelsesgebyr. Hvis du vælger, at vi skal gensende pakken, vil du også blive opkrævet 112 kr forinden genforsendelsen af pakken. Når vi har modtaget betalingen, vil din pakke blive leveret inden for 1-2 hverdage.
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten dækker alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få online butikskredit eller få et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til Sea View ApS inden for rimelig tid, efter fejlen er opdaget. To måneder betragtes som rimelig tid.
NordicSculpt (Sea View ApS) dækker returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.
Ved returnering eller brug af reklamationsretten, kontakt os venligst via e-mail på info@nordicsculpt.dk.
Reklamationer modtages ikke, hvis de er sendt pr. efterkrav.
Vi sælger IKKE dine personlige oplysninger videre og deler dem IKKE med andre. De er kun registreret i vores kundedatabase. Du kan altid bede om at få dine oplysninger slettet.
For at kunne indgå en aftale med NordicSculpt (Sea View ApS) har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- E-mailadresse
Vi registrerer dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne opbevares hos NordicSculpt (Sea View ApS) i op til fem år og slettes derefter.
Når vi indsamler personoplysninger via vores hjemmeside, sker det altid med dit udtrykkelige samtykke, så du ved præcis, hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor.
Direktøren og medarbejderne hos NordicSculpt (Sea View ApS) har adgang til de oplysninger, der er registreret om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret kunde hos NordicSculpt (Sea View ApS) har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen af dine oplysninger og få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Disse rettigheder er sikret af Persondataloven, og du kan kontakte os vedrørende dette på info@nordicsculpt.dk.
Cookies
På https://nordicsculpt.dk/ bruger vi cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktioner, så dit besøg bliver så nemt som muligt. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen under Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Produktet må gerne være åbnet, men må ikke være taget i brug. Hvis produktet har været i brug, accepteres returnering ikke.For at benytte fortrydelsesretten skal produktet, inklusiv alt medfølgende tilbehør og vejledninger, pakkes tilbage i den originale emballage. Kontakt os venligst på info@nordicsculpt.dk for at modtage en e-returlabel.
Hvis du fortryder dit køb inden for 14 dage efter modtagelse, er du dækket af fortrydelsesretten og berettiget til en refusion. Produktet må gerne være åbnet, men må ikke være taget i brug. Hvis produktet har været i brug, accepteres returnering ikke.
For at benytte fortrydelsesretten skal produktet, inklusiv alt medfølgende tilbehør og vejledninger, pakkes tilbage i den originale emballage. Kontakt os venligst på info@nordicsculpt.dk for at modtage en e-returlabel.
Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre inden modtagelsen af din pakke, kan det muligvis lade sig gøre, hvis du kontakter os hurtigt. Vi kan dog ikke garantere, at annulleringen eller ændringen kan gennemføres, da det afhænger af, om ordren allerede er blevet pakket på vores lager. Vi pakker typisk ordrer allerede en time efter købet, så det er sjældent, vi kan nå at ændre eller annullere ordren. Overvej derfor dit køb nøje for at sikre, at du har valgt de rigtige produkter, og at du ikke vil fortryde det lige efter.
Hvis ordren er pakket, og du stadig ønsker at fortryde købet, skal du selv dække udgifterne til returneringen.
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
n klage over en vare eller tjenesteydelse indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.
Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@nordicsculpt.dk
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Fortrydelsesformularen findes som vedhæftning i din ordrebekræftelse. Denne formular skal printes ud og sendes fysisk sammen med din returpakke.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11.10.2024